Fullmånens fel?

2010-07-28 11:01:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår hade Max svårt att somna. Han var inte ledsen eller så utan låg mest i sängen och vred och vände på sig. Jag satt där inne i några omgångar och jag läste en bok för honom vid ett tillfälle. Han la sig vid 20.30 men somnade inte förrän strax efter 22.

Jag och Marcus la oss vid närmare 0.30 och han somnade på en gång men jag kom inte till ro så jag fick gå upp en stund och titta på tv (jag älskar How I met your mother så nu fick jag se det för det är inte ofta annars jag sitter uppe vid 1 på natten). Vid 2 somnade jag.

Strax innan jag gick och la mig igen inatt så såg jag att det var fullmåne ute. Kanske därför vi hade svårt att sova? För den senaste tiden har vi somnat väldigt fort på kvällarna så gårdagen hör inte vanligheterna.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback