Frukost

2010-07-15 10:28:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus är så snäll som låter mig få sovmorgon varje morgon =).

Nu sitter jag och äter frukost. Max sitter bredvid mig och utför någon form av bakning. Broccoli i en bakbunke, och med jämna mellanrum kavlar han lite också. Broccolipaj kanske?!



Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Jag har ont i nacken så känner mig inte riktigt på gång. Men jag vill sola så vi får se om vi åker iväg nånstans. Är blåsigt idag (inte så bra för nacken) men väldigt varmt.

Först på schemat ligger i alla fall att skicka iväg kassakort till a-kassan som jag glömt av. Eftersom jag har fått jobb tänker jag liksom inte på att jag är arbetslös just nu.

Hoppas er dag blir fin =).

Idag tänker jag lite extra på Emma som ska få träffa lillebror idag!




Kommentarer
Ingela

Din frukost ser god ut! :)

Hoppas att ni fick en mysig dag!!

2010-07-15  /  21:03:48  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback