Bröllopsfix

2010-07-30 10:51:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gårdagen gick åt till en del bröllopsfix inför att jag ska vara toastmadame på M och H´s bröllop nästa lördag. Det är så roligt =).

Jag kom hem vid 22 igårkväll och då var vår vän M här som vi inte träffat på länge. Satt och pratade till 1 ungefär. Sen hade jag svårt att sova så jag var trött imorse. Men världens bästa man gav mig sovmorgon.... som vanligt =).

Idag ska Marcus åka iväg och träffa barndomskompisar, Max ska vara hos sin mormor och jag ska fixa lite grejer.

Och förresten, jag tar tillbaks det där jag sa i förrgår om att det verkar vara lätt att komma upp i 10 000 steg med stegräknaren/dag. Igår på hela dagen gick jag 3000 steg. Snacka om lat dag!! Men jag var mycket stillasittande pga bröllopsfix. Så jag skyller på det ;).

Nu har jag precis ätit frukost och dags att börja med lunchen. Inte lätt att hinna me allt ;).

Tack för era svar om systemkameror!




Kommentarer
Linda

ohhh vad spännande!

Lycka till!

2010-07-30  /  15:10:54  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback