Boktokig

2010-07-12 22:31:11 ,   Populärkultur
Ja nu har jag återigen blivit boktokig efter princip lästorka sen Max föddes. Under förra veckan läste jag tre böcker.

Elsas Mode av Sofi Fahrman som var lättläst, rolig och romantisk. Chiclit på hög nivå! Sen läste jag På grund av Leon av Jenny Leeb. Även den väldigt lättläst. Dock tyckte jag den stundtals var lite tråkig.

Jag läste även Baddaren av Emma Hamberg. Den skiljde sig lite från de andra två och var lite mer tänkvärd. Jag gillade den!

Idag har jag inhandlat Bedragen av Katerina Janouch. Så det är väl bara att sätta igång =).







Kommentarer
Jenny

Tack för recensionerna:o))) Älskar som sagt också att läsa. Har faktiskt läst i princip varje dag även sen Elvin föddes, fast inte lika många sidor åt gången som förut, hihi.

2010-07-13  /  20:40:30  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback