Blev en stund på stranden

2010-07-11 22:45:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Åskan gav sig ganska snabbt. Skönt =). Jag är inte åskrädd men lite läskigt är det allt. Dessutom är Marcus inte hemma för han är iväg och tittar på VM-finalen med sin pappa. Så lite otäckt är det att vara ensam hemma när det åskar (Max är ju hemma också men han sover ju). Men jag skulle nog vara riktigt rädd om vi bodde i hus. Känns lite säkrare i lägenhet.

Stackars Marcus kom inte iväg på sin mormors 90-årskalas idag för han har legat i migrän hela eftermiddan. Jag och Max och min farmor har varit på stranden. Det var skönt. Max var dock väldigt grinig, men vem är inte det i denna värme =). 32 grader har termometern visat här idag. Puh....



Max softar på stranden! Solstolen till honom köpte vi i Ullared.


Har sett att det är förlängning i VM-finalen så jag lär väl få vänta ett tag tills Marcus kommer hem.

Imorgon går Marcus på semester (istället för föräldraledighet) och jag låtsas att jag går på semester jag också för det är nu fyra lediga veckor tills jag börjar jobba!




Kommentarer
Tova

Usch, vi blev också lite rädda för åskan nyss :P blixtar och grejer, då känner jag mig som ett barn på nytt, hihi...

2010-07-11  /  22:58:22  /  http://trasslet.se
Mamma Russin

Hej gumman ..

Nu är vi hemma och jag ska ta mig i kragen och läsa bloggar senare, man hinner ju intre det sommartid..:)



Har ni haft det bra?



Japp vår nya lägenhet ligger bara två portar bort på gatan :) nära och bra, hihi .. Ska skriva kontrakt om 1 timme:) vart åker ni och badar? Kanske kunde ses på badet nån dag ?



Kram

2010-07-12  /  08:53:37  /  http://enburkrussin.se
Mamma Russin

Glömde att svara på din fråga..:) vi åkte ca 74 mil igår.. Utan av i denna värme, gubben och jag fixar det det är värre med Stina .. Men vi var glada att få låna en fungerade bil så vi kom hem överhuvud taget...:)

2010-07-12  /  08:57:04  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback