Backstage

2010-07-26 00:11:35 ,   Allmänt/Vardagsliv

Gokväll på er, eller snarare godnatt =).

Jag kom iväg på Diggiloo idag. Tack för er som höll tummarna. Jag ignorerade nacksmärtor, huvudvärk, illamående och halsont (som huxflux invaderat min hals när jag vaknade imorse). En infektion är helt klart på G i kroppen. Men nog om det.... det var ju dagens bravader jag skulle skriva om.

Jag, mina föräldrar, min mormor och min farmor har varit iväg idag. Vi åkte i eftermiddags (var ca 10 mil härifrån) och showen började vid 18. Var riktigt bra, som vanligt! Det är verkligen en bra show att gå på som passar alla åldrar. Jessica Andersson och Mojje var mina favoriter. I pausen fick vi VIP-kort och fick gå backstage (min farbror är kapellmästare i showen). Var inte där så länge men jag var riktigt nära Andreas Lundstedt och Tess Merkel från Alcazar. Sen träffade vi även Lasse Holm och Thomas Petersson och så några musiker förstås.

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. Ska äta ett ägg nu och sen blir det nog läggdags för nu är jag trött.

Hoppas ni också har haft en bra dag. Nu laddar vi om för en ny vecka =).

Bilder får ni se imorn!





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du mår bättre idag!

2010-07-26  /  09:26:00  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda

åh vad roligt!

Tack för dina fina kommentarer! Vi har haft det sååå underbart.

kram

2010-07-26  /  11:06:32  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback