14,3

2010-07-23 12:52:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack så mycket för kommentarerna om mitt hår =).

Var tog värmen vägen? Vår termometer visar på 14,3 grader ute. Hutlöst kallt!!! Brrrrr. Helt plötsligt blev det höst. Jag tycker synd om min mamma som har sin första semesterdag idag. Men får hoppas det snart blir lite varmare igen.

Max äter lunch just nu. Han och jag är själva hemma för Marcus är iväg och övar inför en spelning på en MC-träff imorgon. Max har tittat på Teletubbies och jag har packat upp från vår tripp till Gävle och plockat undan lite annat. Eftersom vi bor på relativt liten yta så blir det så fruktansvärt stökigt så fort. Jag tycker alltid det ser rörigt ut här hemma. Och på senaste tiden har jag inte haft någon energi till att ta tag i det. Men det måste ju göras.

I eftermiddag ska jag fika med M =).

Nu väntar disken och läggning av en söt liten kille.....




Kommentarer
Anna

Vi har haft 15 grader. Just nu är det nog "kallare" ändå. Dock tycker jag det är skönt som omväxling till värmen.



Om det är någon tröst kan jag säga att det snabbt blir fruktansvärt stökigt på stora ytor med. Tycker våt hus alltid är stökigt hur mycket jag än städar :S

2010-07-23  /  20:54:06  /  http://ambi.blogg.se/
Kristina Karlsson

Vädret är väl typiskt för fruntimmersveckan. Dock brukar det spöregna... =)

2010-07-24  /  14:09:07 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback