12 timmar

2010-07-24 22:47:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har Marcus varit iväg i tolv timmar och jag börjar tycka det är dags att komma hem nu =). Jag är inte van att vara utan honom!

Imorn är det tänkt att jag ska åka på Diggiloo med mina föräldrar, min farmor och min mormor. Hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk och nackont imorn så jag kan åka. Min farbror är kapellmästare i showen och därför får vi gå in gratis. Var tre år sen jag var sist så nu vill jag verkligen!

Nu ska jag småslumra i soffan i väntan på att Marcus ska komma hem.

Godnatt på er!




Kommentarer
Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Hoppas att du är bättre imorgon så du kan fara o se på Diggiloo. Tror att ni kommer att få hur skoj som hellst :)

Kram

2010-07-24  /  23:37:14  /  http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Anna

Hoppas du mår bättre idag så att du kommer iväg. Låter skojigt :)



Vi har nog lagerrum i varje rum just nu också. Blir lätt så. Ska bli så skönt att slänga massa grejer. Befriande. Jag kommer från en samlarfamilj, hihi. Mina föräldrar har svårt att slänga saker.

2010-07-25  /  06:45:01  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback