Yr

2010-01-20 13:10:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är inte yr men det yr snö ute.

Jag som hade tänkt mig en barnvagnspromenad på eftermiddan men jag tror vi skippar det för lär inte bli så behagligt för Max att sitta i vagnen och knappt kunna öppna ögonen för att det blåser snö. Vi ska i alla fall iväg med bilen en sväng sen så helt strandsatta blir vi inte. Ska åka till mina föräldrar på eftermiddan och leverera rågmjöl. Min mamma är snäll och bakar surdegsbröd åt mig om jag ger henne mjöl. När vi varit där ska jag hämta Marcus på jobbet. Jag tycker inte han ska cykla när det är så halt. Det är otäckt fast han har hjälm på sig (jag tvingar honom att ha hjälm på sig).

Nu vankas det lunch för mig!




Kommentarer
Linda

åh vad snäll hon är.

jag var ute med vagnen till och från dagis - inte kul och tungt att köra vagnen. vill ha vååår nu

2010-01-20  /  20:24:03  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback