Uppe me tuppen

2010-01-11 11:16:55 ,   Max
Klockan 4.30 imorse var Max alldeles kokhet och kunde inte sova. Han bara låg och vred på sig trots att jag tog av han pyjamasen. Vi gick upp och gav honom alvedon. Efter ungefär 20 minuter var han jättepigg och låg och grät i vår säng och pekade på dörren. Så jag fick gå upp. Han rörde i sina kastruller på sin briospis, sprang runt lite, pratade och var glad. Jag gav honom välling. Sen vid 6.30 när Marcus åkte till jobbet gick vi och la oss igen och sov till 9.40. Sjusovare är vi!

När han vaknade var han ganska slö och låg och halvsov i mitt knä i soffan när vi tittade på nyhetsmorgon men nu springer han runt. Han är dock väldigt varm.... men lika envis som vanligt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback