Uppåttjack

2010-01-12 23:38:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max fick ipren vid 20 ikväll för tempen var 39.8 och han var slö. Men efteråt ångrade vi det beslutet (var dock Marcus som tog det, jag var iväg på styrelsemöte). Han har varit helt igång. Han har dansat, sprungit runt, dragit i granen, ramlat in i granen, pratat som bara den, vägrat att sitta still. För en kvart sen somnade han. Puh.....

Alvedon och ipren är värsta uppåttjacket för honom.

Jag ska väl gå och lägga mig jag med för är riktigt trött men ville sitta själv en liten stund.

Men nu dör snart batteriet till min dator och jag orkar inte hämta sladden =).





Kommentarer
Katja

Skönt att läsa att det inte bara är Tuva som reagerar så på alvedon och ipren. Men trist att kvällen blev kaos för er. Hoppas att han sover gott inatt och kryar på sig tills imorgon.



kram

2010-01-13  /  00:24:12  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Emelie, Elliotts mamma

stackars liten, hoppas han mår bättre snart! kramis

2010-01-13  /  08:03:12  /  http://emlisch.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback