Två timmar

2010-01-27 15:19:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max sov i två timmar efter lunch. Galet skönt! Jag har duschat, ätit sushi till lunch och legat i soffan och druckit te och tittat på Sex and the city-the movie. Sämre kan man ha det.

Nu ska vi äta lite mellanmål och sen ska jag röja lite här hemma. Marcus jobbar till 17.30 (brukar dock ibland inte komma ifrån jobbet förrän senare och sen tar en stund att komma hem) och jag ska iväg på symöte vid 18.30 så maten ska stå på bordet när han kommer hem och sen åker jag.

Ska bli skönt att komma iväg en stund ikväll och bara prata och inte tänka på allt annat!




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vilket lys!

Var längesen de här busarna sov 2 h sådär i sträck, man kan ju alltid hoppas de börjar göra det nu när de faktiskt bara sover en gång om dagen ;)

2010-01-27  /  19:03:46  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback