Sova i skift

2010-01-30 11:35:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
På vardagarna brukar Max vakna vid 8 men på helgerna vid 7. Det är väldigt irriterande. Imorse gick jag upp med honom vid 7.30 och sen när Marcus kom upp vid 9 så gick jag och la mig igen och sov två timmar till. Det var skönt =).

Nu är Marcus och Max ute och åker lite pulka. Jag ska nog klä på mig och börja plocka ner julgranen (vi har plastgran). Ja pinsamt nog har vi den kvar. Fast den är aldrig tänd men den står där som en hemsk påminnelse att jag borde ta ner den. Vilket ska ske idag.



I julas





Kommentarer
Louise&Isabella

Haha, ja då är det nog dax att "slänga ut" granen nu!! Vår åkte fort för den barrade hur mycket som helst!!

2010-01-30  /  13:11:22  /  http://bebbekarlek.blogg.se/
Jenny

Hihi va gulligt att granen är kvar:o)



Vi sover också i skift på helgerna. Imorse när Elvin fått mat gick Magnus upp med honom så jag fick somna om lite.



Kram!!

2010-01-30  /  13:18:22  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback