Ny vecka

2010-01-18 09:42:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då har vi börjat en ny vecka!

Max och jag sitter vid frukostbordet just nu. Jag äter kokt ägg varje morgon men de senaste dagarna har jag haft en liten kille som snor mina äggskivor. Han pekar och pekar och vill ha han också så idag fick jag inte mycket för det mesta hamnade i hans mage.

Vi ska åka till Öppna förskolan i eftermiddag vid 13.30 så Max får sova lite tidigare idag än vanligt. Hoppas på att det gör att han somnar fort ikväll =). Efter öppna förskolan ska vi storhandla och när vi kommer hem har Marcus kommit hem från jobbet så dagen kommer nog gå ganska fort idag.




Kommentarer
Patricia

Tänk om Elina också kunde göra så =) Hon vill bara ha gröt till frukost. Kanske lite yoghurt också men inga smörgås, ägg eller så går ner =(

2010-01-18  /  14:00:29  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback