"Nu är det fredagsmys..."

2010-01-22 10:17:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har reklamlåten "Nu är det fredagsmys...." på huvudet och den vill inte försvinna. Men tur att det är fredag =).

Idag slutar Marcus kl. 14 så i eftermiddag ska vi gå och fika för att fira att det är helg. Blir mysigt!

Max och jag sov ända till 8.30 imorse. Och jag kände mig faktiskt ganska utvilad när jag vaknade och jag är fortarande på ett glatt humör. Vet inte vad som tagit åt mig för det har varit lite sisådär med det de senaste veckorna. Efter att jag klätt på Max och gett honom välling låg jag i soffan och tittade på nyhetsmorgon till 9.40 då det fanns en överraskning i Max blöja som behövde omhändertas.

Lägger in en bild från häromdan när jag smög på Max som lekte själv på sitt rum.





Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hello.

Härligt att känna sig utvilad =)



Jag använde också amningskudden massor - hemma efter ett tag.

Men inte ett dyft på BB =) Dom var så små barnen att de lixom "försvann" ner i kudde, haha. Så personalen lånade ut en amningskudde på BB därifrån, men det gick inte heller nå bra. Haha.



Tyckte den var jätte bra att ha sen när de skulle lära sig att sitta också, jag hade ju en tvilling amningskudde så den var lixom ännu "längre"

Superbra =)



Jo dte är det jag menar, jag kan sitta och pilla med sånt ifall vi ska ha bilderna själva - men ska de ut på bloggen så har man ju oftast bara små korta stunder på sig =P Haha, å då lär de gå fort.

Ha en mysig start på helgen - det lät det ju verkligen som ni skulle ha.

Lyx att ens sambo kan komma hem sådär tidigt, här är det aldrig innan halv sju på kvällarna =( Snyft.

Hehe, men man har ju vant sig med det också. Tycker alla butiker ska stänga tidigt på fredagar ;P

2010-01-22  /  10:48:56  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Anna

Så mysigt att gå och fika för att fira fredagen :) Söt han är när han leker själv!

2010-01-22  /  10:49:19  /  http://ambi.blogg.se/
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja precis. Jag "ammade" ju heller inte - jag gav ju flaska, men den var smidig som attan =)

Jo det finns speciella - lite längre så att säga. Så båda barnen ska få plats på kudden =)



Hoppas ni får en mysig fredagsfika nu! Kram

2010-01-22  /  13:31:42  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback