Nej....

2010-01-25 09:57:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
....inte måndag igen! Idag har jag nog vaknat på fel sida för känner mig inte alls nöjd med att det är måndag.

Hade dock en skön kväll i går då jag hade lermask i ansiktet och tittade på Mamma Mia innan jag gick och la mig. Kanske därför det kändes som en så tråkig kontrast med måndagmorgon helt plötsligt.

Är osäker inför mina planer idag. Hade planerat öppna förskolan men de vi brukar träffa där kommer inte idag och jag känner mig inte direkt på humör att åka iväg men samtidigt är det ju roligt för Max. Det dåliga mammasamvetet slog nu till. Veckohandling blir det i alla fall idag men är osäker på om jag tar med Max eller väntar till Marcus kommer hem från jobbet.

Blää....seg dag.....



Lermask igår




Kommentarer
Linda

Skönt med lermask och "Mamma Mia" är ju så bra... =)



Hoppas ni får en skön dag vad ni än hittar på.



Tack för raderna på min sida.



Kraam

2010-01-25  /  12:50:37  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback