Lycklig kille

2010-01-07 19:56:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Just nu är Max överlycklig för han badar. Han älskar att bada! Men på grund av att han har torr hud och lite eksem blir det bara två dagar i veckan.

Jag har fått Marcus med mig på att Max imorgon flyttar in i sitt rum. Så imorneftermiddag blir det lite ommöblering här hemma då spjälsängen ska in på Max rum och Marcus dator ska in till vårt rum. Max och jag ska åka till IKEA imornförmiddag och köpa nattlampa och lite annat. Han fick julklappspengar som vi ska shoppa för =). Jag ska titta efter små muggar och fat i plast till honom men det kanske inte finns på IKEA? Han älskar att leka med sånt.




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Det finns massor av fina leksaksserviser på Ikea! :) Spännande att han ska sova i eget rum. Hoppas det går bra!

2010-01-08  /  09:16:53  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback