Let´s dance

2010-01-15 22:22:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Er favorit i Let´s dance? Jag tror jag är lite svag för Mattias.... =)

Max somnade vid 20.40 på sitt rum. Det tog typ 30 sek från det att Marcus la ner honom till det att han somnade. Trött kille! Han har varit väldigt mammig de senaste dagarna och tokgrät när Marcus skulle byta blöja och ta på pyjamas på honom. Men efter att Marcus sjungit lite för honom lugnade han ner sig. Sen la jag mig ner i soffan så att Max ej såg mig när Marcus och han gick in på hans rum. Man får ta till alla knep som finns =).

Nu hoppas vi att han sover fortsättningen av kvällen och gärna hela natten också!

Marcus och jag har fastnat vid våra datorer men efter Let´s dance blir det Beverly Hills 90210....förhoppningsvis utan Max sällskap.

Vår älskade prins!

(förresten glöm inte att skicka AKUT till 72900 och därmed skänka 50 kr till Haiti. Det har jag gjort!)



"Det är väldigt skönt när du sover men jag längtar tills imorgon då vi får mysa igen."




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback