Kärt återseende

2010-01-18 18:01:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
För Max var öppna förskolan ett kärt återseende idag. Han lekte en hel del och ville helst åka rutschkana vilket hans mamma (alltså jag) tröttnade på efter ett tag. Efter lek och skoj så åkte vi och storhandlade. Inte lika roligt tyckte Max men gick bra. Han somnade i bilen hem.

Jag hade en lång handlingslista med matvaror till veckans mat och annat nödvändigt som blöjor, hushållspapper med mera. När jag satt i bilen hem kom jag dock på en sak jag glömt att köpa (fast det stod på listan). Det jag glömt var typiskt nog köttet vi ska äta ikväll. Så typiskt! Kunde jag inte glömt nåt som skulle användas senare i veckan. Fick lämna av Max och alla matvaror hemma hos Marcus och sen åka till ICA som ligger på orten där jag bor och köpa köttet.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback