IKEA

2010-01-19 10:08:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddag blir det IKEA för mig Max. M ska också följa med. Det är roligt med sällskap.

Det jag behöver inhandla är tre lampor. En lampa till köksfönstret, en nattlampa till Max och en skrivbordslampa till vårt databord.

Vi har haft en jättefin enkel lampa i köksfönstret som jag köpt i en inredningsaffär men Max har haft sönder den och det är väl ingen idé att köpa någon ny i den prisklassen för han lär väl ha ner den i golvet också så jag köper någon billig på IKEA istället.

Igår kom jag på flera saker jag skulle köpa men jag har glömt dem idag. Det är därför man alltid ska skriva en lista....*suckar över mig själv".

(Jag håller på att bli tokig på Max alla äääää som han avger med klagande stämma samtidigt som han pekar då han vill ha något. Han slutar inte förrän han har fått saken eller kommit på andra tankar vilket alltid dröjer en stund)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback