Hoppas på sovmorgon

2010-01-07 00:00:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja imorn blir det nog sovmorgon för mig och Max. För vet ni när han somnade ikväll? Typ NU!

Vi har varit iväg och firat min morfar. Åkte hem vid 21.30 när Max började bli trött (han sov länge på em så han var pigg under kvällen). Han somnade i bilen. Sov när vi bar in honom. Sov när vi la ner honom i sängen. Vaknade när vi tog av overallen.

Marcus försökte få honom att somna om. Och lyckades. Efter 5 minuter var han dock vaken igen.

Jag la honom på vår säng och låg bredvid honom i 20 minuter men han somnade inte. Pigg och glad. Så då fick han komma med upp.

Han har sprungit runt, ryckt lite i kulorna i granen, dragit ner några cd-skivor ut cd-stället, pillat i videon, suttit mellan oss i soffan och spelat på sin elgitarr medan vi tittat på Beverly Hills 90210. Han har nog trott det varit morgon.

Nu har i alla fall han och Marcus lagt sig för ca 10 minuter sen. Hoppas på att han somnar fort och jag straxt kan lyfta över honom till sin säng och sen lägga mig jag också.

Men sovmorgon borde det ju bli imorn i alla fall!

Godnatt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback