Hela natten på sitt rum

2010-01-20 09:59:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja det är sant!

Max har sovit från 21-7.10 på sitt rum inatt. Underbart! Köpte en nattlampa igår undrar om det var hemligheten. Han vaknade till strax innan jag skulle lägga mig men det var bara att stoppa in nappen så somnade han om. Sen var Marcus uppe vid 4 och stoppade in nappen.

Dessvärre har inte jag sovit hela natten i min säng för vaknade vid 3.30 och hade otäcka kramper i magen. Får så ibland men tyckte det var konstigt inatt för jag åt ingen stark mat igår. Efter att jag tagit min medicin så gick det över så pass att jag kunde somna på soffan så där tillbringade jag nattens sista timmar.





Kommentarer
emma-mamma till meja

Vad skönt att han sov på sitt rum, vilken duktig kille :) Typiskt att din mage skulle krångla igen...

2010-01-20  /  10:34:07  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback