Glad

2010-01-21 22:54:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en så skön kväll här hemma. Vi åt god kyckling med rotfrukter i ugn och jag tittade på Halv åtta hos mig som alltid ger så bra stämning. Efter det duschade jag och sedan la jag Max som somnade ganska fort. Efter det blev det Made in Sweden på tv med en blåbärssmoothie som till "tilltugg". Har pussat min stora prins godnatt och sen loggade jag in här och läste era fina kommentarer. Ja man kan inte vara annat än glad =)

Kan ju hoppas att jag är lika glad kl. 8 imornbitti när min lilla prins väcker mig genom att sparka på mig, slå mig i huvudet och dra mig i bröstvårtorna (en ny sak han kommit på så det gäller att täcka kroppen ordentligt med täcket).

Nu ska jag ta tillvara på mitt glada humör och vara vaken en stund till innan jag går och lägger mig.



“Jag är med och tävlar om en Canvastavla hos Cheeky i samarbete med Önskefoto.
Tävlingen pågår till 1 februari”






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback