Badrummet

2010-01-20 11:13:40 ,   Inredning/Hemma hos oss
Jag köpte lite badrumsinredning på IKEA igår. Ett set med tandborstmuggar, tvålkopp, tvålpump och en ask. Allt är i porslin. Sött tycker jag =).



Om ni undrar varför vi har så många olika tvålar så kan jag berätta för er att den som ligger på tvålkoppen på hyllan är en ansiktstvål som jag tvättar bort smink med (gjord på salter från döda havet. Kanonbra!) och den som ligger bredvid tvålpumpen på handfatet är en olivtvål som vi har när Max behöver tvättas i rumpan! Och tvålen i tvålpumpen är den "vanliga" tvålen =).




Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman..:)



så fint ni har på toan..:)



japp det finns på apoteket att köpa..:) tror det finns i stora flaskor eller dunk, hihi...



i dessa tider när magsjukan går som löpeld så spritar jag våra toaletter varje dag.. livrädd



och när stina var magsjuk och klräktes på golven så fick våra golv sig en rejäl spritning dom med, hihi...



kram

2010-01-20  /  11:44:09  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback