Vid frukostbordet

2010-02-23 10:16:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inatt sov inte Max hela natten i sin säng utan vaknade vid 4 och vi var inne tre gånger och stoppade in nappen och han somnade om men vaknade igen så då lyfte jag över honom till oss. Då började jag få ont i magen så var vaken i en timme men sen lyckades jag somna om. Som tur va sov både Max och jag till 8.30 imorse. Skönt, men jag var trött ändå sen.

Idag kommer A och E hit. Blir roligt =)

Max och jag sitter och äter kokt ägg och ska leka och städa lite strax.



Vill tipsa om att Kia som gjort min bloggdesign har en tävling på sin blogg nu där hon lottar ut en beställningsdesign. Eftersom jag precis har ny design känns det inte så aktuellt att delta men kanske är det någon av er som vill.

Här är tävlingen.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback