Vårtecken

2010-02-28 22:30:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Japp nu har vi ett vårtecken inomhus, TULPANER!



Ute snöar det... igen! Men jag deppar inte för det för jag har verkligen inte gillat slaskvädret som varit de senaste dagarna så lite snö och kyla är faktiskt välkommet igen. Avskyr slask.

Vi har varit iväg en del idag. Bland annat fikat hos min mormor och morfar (där jag i utbyte mot fika agerade datasupport åt morfar ) samt ätit kvällsmat hos mina svärföräldrar.

Max hade svårt att komma till ro ikväll när han skulle sova. Inte förrän vid 22 kunde jag gå ut ifrån hans rum. Då hade jag varit där inne i över en timme. Han var inte direkt ledsen eller så utan låg och vände och vred på sig. Antagligen var han inte tillräckligt trött helt enkelt. Hoppas han får sova gott inatt.

Hoppas ni haft en härlig dag och att ni också får sova gott inatt =). Tänk på tulpanerna och att det snart är vår =)





Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman..



jag älskar med tulpaner i massor, kan inte få för mycket av vårlökar överhuvudtaget..:)



här har vi snöstorm idag, antar att ni har det med,, :( blir så less..



stor kram till er.. :)

2010-03-01  /  09:28:16  /  http://enburkrussin.se
emma-mamma till meja

Åh tulpaner :) Precis vad jag behövde se denna snöiga morgon!

2010-03-01  /  09:57:32  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback