Trött

2010-02-06 23:28:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å vad jag trött jag är! Men har svårt att gå och lägga mig för Marcus sitter vid sin dator i vårt sovrum.

Japp vet ni vad? Vi har internet här hemma nu så nu kan vi båda surfa samtidigt. Men det känns nästan lite jobbigt. Marcus har suttit vid sin dator i 1,5 timme nu. Har varit skönt när vi varit internetfria och umgåtts mer på kvällarna.

Jag får väl ursäkta att jag utsett Telia till FELia i ett tidigare inlägg för det var inte Telias fel att internet inte funkade utan företaget som kopplat in uttagens fel. De hade kopplat via ett gammalt uttag så att man fick koppla in nätverkssladden där istället för i det nya uttaget. Mycket konstigt och illa att ingen har berättat det. Tack vare vår närmaste granne som ringde och pratade och skällde på både telia och företaget som kopplat in det så fick även vi veta det =).

Nej ni nu ska jag tjata lite på Marcus så han stänger av sin dator för jag vill sova....




Kommentarer
emma-mamma till meja

Förstår jag :) Hur har ni tänkt med nummer två?

2010-02-07  /  08:20:03  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback