Soligt och kalasande

2010-02-07 23:18:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har det verkligen varit soligt och härligt ute. Vi har varit på kalas på eftermiddan hos min kusin som fyller 12. Promenerade dit i solskenet och det var så härligt. Nästan lite vårfeeling ute fast det är massa snö.



Ikväll har vi ätit tomatsoppa och sen har jag spelat Bingolotto. Min farbror jobbar som kapellmästare i programmet och idag var mina föräldrar med som publik så var ju tvungen att titta. Och jag fick se dem i tv-rutan några gånger =). Blev ett avsnitt av Beverly Hills 90210 innan Marcus gick och la sig för en timme sen. Imorgon jobbar han 6.45-18 så det kommer bli en lång måndag även för mig!

Just nu mår jag lite illa och har ont i magen men hoppas det släpper snart så att jag kan gå och lägga mig. Har ätit för dåligt med mat idag och då blir det så. Min mage är så otroligt känslig!

Här är ett litet kollage med bilder från igår och idag då Marcus och Max varit ute och lekt.



Hoppas ni alla haft en trevlig helg!




Kommentarer
E.K - Mamma till Alicia

Mysiga snö bilder :) hehe, så söt lill killen är :)

2010-02-08  /  12:28:12  /  http://eekk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback