Shopping och restaurangbesök

2010-02-22 09:44:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igåreftermiddag fikade vi semlor hos mina föräldrar och sedan lämnade vi kvar Max där och åkte och köpte en ny mobiltelefon till mig (Max har haft sönder min förra). Blev denna rosa sötsak:



bild lånad från från onoff.se

Shoppade även vårjacka till Max. Har spanat in den ett tag på Lindex och nu hade jag en rabattkupong på 50:- så då är det ju bara att passa på. Ska komplettera med en turkos mössa också.



Vi passade även på att veckohandla lite grann och sen åt vi på grekisk restaurang vid 18. Var smaskigt och mysigt =). Firade att vi firar 6 år tillsammans idag (mer om det senare).




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Låter som en supermysig dag! Och grattis till er 6års dag :)

2010-02-22  /  09:59:22  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
emma-mamma till meja

Åh vilken fin mobil, vad kostade den?

2010-02-22  /  17:16:35  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Therese F

Å en rosa mobil =)

2010-02-23  /  14:07:31 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback