Segstartad dag!

2010-02-09 09:24:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fy va jag är seg på morgonen. Har legat en timme i soffan och halvsovit och tittat på tv medan Max har lekt. Gick upp en stund och klädde på honom och la mig sen i soffan igen och gav honom välling.

Behöver ha vår nu så jag blir pigg! Jag borde lägga mig tidigare på kvällarna men det är ju min mage som ställer till det eftersom den ofta gör ont på kvällen och då är det svårt att sova. Igår sved det högt upp i magen och jag mådde illa men lyckades somna vid midnatt i soffan. Så där har jag spenderat natten men gick över till vår säng imorse då Marcus gick upp eftersom Max låg där inne.

Nu sitter vi i alla fall vid frukostbordet och strax ska jag packa väskan för vi ska åka på bada när badhuset öppnar vid 11. Blir roligt för både Max och mig =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback