Melodifestivalkväll

2010-02-27 23:20:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft vännerna A, D och lille E här ikväll. Var riktigt trevligt och mysigt! Har ätit hembakad pizza och glace au four till efterrätt. Och så tittade vi på melodifestivalen såklart. Jag tycker det känns lite tråkigt att det är så mycket ballader som gått till final. Dessutom tråkigt att Sibel inte gick längre ikväll. Tyckte hennes nummer var fartfyllt och kul. Men det verkar ju vara balladernas år i år. Jag gillar visserligen lugnare låtar men tycker att melodifestival ska vara lite mer show.

Tråkigast ikväll var Py Bäckman och gladast Pernilla Wahlgren =).



Max äter kex till melodifestivalen



Max och jag (undra vad jag gör med ena handen. Ser lite roligt ut =))






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback