Let´s dance och OS

2010-02-19 22:52:23 ,   Populärkultur

Kvällen har inneburit lite zappande med Let´s dance och OS men tror att jag har sett det viktigaste i båda. Nu har jag dock tagit en paus från teven. Hockey är inte lika roligt som skidor.

Härligt att Anna Haag vann silver men otäckt med Patrick Järbyns fall. Usch!!

I Let´s dance tycker jag att Claudia helt klart var bäst ikväll men Gudrun skulle ha åkt och inte Elin.


Japp det är detta jag tillbringar min kväll med. Gissar att det ser likadant ut för många av er =)





Kommentarer
Nettan

Fel Sara! Det var Willy som skulle åkt, inte vare sig Elin eller Gudrun! :)

2010-02-19  /  22:53:58 
Sara

Nettan: ja det har du ju faktiskt rätt i. jag glömde honom för det är liksom så självklart att han dessvärre kommer att hålla sig kvar ett tag till =)

2010-02-19  /  23:01:23  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback