Julstämning?!

2010-02-24 13:41:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har lagt mig i soffan för att slöa en stund innan Max vaknar. Har slagit på Oprah Winfrey på teven där de sjunger julsånger. Känns inte riktigt okej för mig att få julstämning så här i slutet av februari. Lite konstigt tycker jag att vi ligger 2 månader efter sändningarna i USA. Det märks så tydligt när det som nu är julinspirerat.

Max somnade typ i maten idag. Han var riktigt trött efter att ha vaknat 6.30 imorse samt att ha varit ute och lekt. Jag tog en del fina bilder på honom ute. Visar er senare för nu ska jag vila lite =).

(förresten, är det nåt fel på statistiken på blogg.se idag? jag blev så chockad i förmiddags då jag loggade in vid 10 och bara hade haft 2 besökare idag. Vid den tiden brukar det ligga på närmare 30. Men ni kanske helt enkelt har annat att göra på imorse än att "besöka" mig ;) )




Kommentarer
Caroline

Jo jag vet att Fix har ett fint sett men tillsammans går det på runt 700kr och polarns på 1100 ungefär, så det kändes så liten skillnad när det säkert är stor skillnad på kvalitet.. Men jag vet inte, måste kollas upp =)

2010-02-24  /  14:54:15  /  http://nindo.blogg.se/
Linda

hihi tack! vad gullig du är!

Jättesöt te-burk du har köpt. Älskar saker i den stilen.

kram

2010-02-24  /  15:40:59  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback