"Jag ska bara äta lite..."

2010-02-17 22:18:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
...tänkte jag när jag öppnade min förpackning med Ben & Jerry-glass idag. Jag åt halva igår och tänkte nu äta hälften av det som var kvar men det blev allt. "Jag ska bara äta lite till...." tänkte jag hela tiden och sen var det liksom slut. Mums så gott det är =).

Någon magsjuka har Max garanterat inte då han inte bajsat sen kl. 9 imorse. Men han är snorig och har feber. Trots det har han lekt mycket idag och varit relativt pigg. Han sov dock 2,5 timmar på eftermiddan. Han kanske hade sovit längre men jag väckte honom.

Nu ikväll somnade han ganska fort men vaknade fort igen och han verkar sova oroligt så vi får se hur natten blir. Jag hoppas på en bra sådan.




Kommentarer
Anna

Stackars liten! Hoppas han blir frisk snabbt!

Det där med att säga bara lite är farligt, haha.

2010-02-17  /  22:22:51  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback