Hudparty

2010-02-06 15:33:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
I torsdags hade jag hudparty här hemma. Kom en kvinna från företaget cosmopharma och visade produkter. Vi fick handbehandling genom att sitta med händerna i vatten med döda havssalt, sedan ha händerna insmorda med lermask och packa in dem i plastpåsar och sen skölja av det och smörja in med handkräm. Var verkligen skönt och väldigt behövligt för mig som har så torra händer.

Eftersom jag var värdinna så fick jag gåvor. En body butter och en fotkräm. Sedan beställde jag en handkräm också och mamma och jag ska dela på en stor burk med döda havssalt (väldigt fuktgivande till t ex hand- och fotbad).

De har väldigt bra produkter och många av dem bygger på salt från döda havet och aloe vera.



Min mormor och farmor smörjer in sina händer med lermask




Kommentarer
Linda

Har aldrig hört talas om Cosmopharma. Men det är säkert bra produkter. Händerna blir ju torra lätt denna årstiden.



Ha en mysig kväll... själv börjar jag jobba 21.00 så jag missar lite av melodifestivalen. Men sen frivecka... =)



Kraaam

2010-02-06  /  16:20:08  /  http://www.myangels.se
Carolina

Hej! Såg att du var med och tävlade hos Cheeky om en canvas-tavla från Önskefoto, tänkte bara tipsa om att nu finns samma möjlighet hos mig - så kika gärna in och delta om du vill. :-) Ha en fortsatt fin lördagskväll! Hälsningar Carolina

2010-02-06  /  17:40:01  /  http://carolina1979.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback