Host host och bra natt

2010-02-19 09:49:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår vaknade Max vid 22.30 och var jätteledsen. Han hostade och lät hes och bara grät. Antagligen hade han ont i halsen. Han fick ligga mellan oss och jag gav honom lite välling för att han skulle lugna ner sig och till slut somnade han. Jag var förberedd på en jobbig natt men för en gång skull är jag glad att jag hade fel. Vaknade kl. 6 imorse av att Marcus gick upp och då hade jag sovit sen midnatt och även Max (tror jag). Jag somnade sen om och sov till 8. Så vi har haft en riktigt bra natt. Och nu hostar Max ingenting och är inte särskilt snorig heller.

I eftermiddag ska jag och Max åka hem till C och R. Blir roligt! Hoppas bara att vädret inte är alltför okörbart!




Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

När Milon är hostig på natten säger dom att man ska ge vatten och inte välling eftersom det är slemmbildande.. :)

2010-02-19  /  10:43:15  /  http://crazyangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback