Hemmaspa

2010-02-23 21:28:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har lite hemmaspa här just nu. Har duschat och sitter nu med lermask i ansiktet och fötterna i ett varmt fotbad som är fyllt med salt från döda havet som ska göra mina fötter mjuka och lena. Sen ska jag smörja in dem. Kommer att sväva fram!

Marcus har ockuperat teven för att det är en film han vill se och jag sitter här i soffan och vill inget hellre än att se finaldanserna i So yout think you can dance som pågår nu. Men man kan inte få allt och jag ska inte klaga för jag vinner de flesta fighterna om teven. Han har dock sett filmen flera gånger innan... men men.... jag är inte bitter ;).




Kommentarer
Josefine

Hihi, ja precis. Kaaanske hon behöver en till jacka, det kan hända att den andra är lite kort i ärmarna, med lite fantasi ;-)



Ronja mår bara fint idag, och det gjorde hon igår med. Börjar tvivla på om det var magsjuka, kanske bara nåt knas hon ätit. Hon har nämligen inte bajsat löst (alltid detta bajssnack :-)) och inte kräkts mer sen den natten så man kan hoppas att det var nåt annat!

2010-02-23  /  22:54:31  /  http://josselyn.blogg.se/
Josefine

Hihi, ja precis. Kaaanske hon behöver en till jacka, det kan hända att den andra är lite kort i ärmarna, med lite fantasi ;-)



Ronja mår bara fint idag, och det gjorde hon igår med. Börjar tvivla på om det var magsjuka, kanske bara nåt knas hon ätit. Hon har nämligen inte bajsat löst (alltid detta bajssnack :-)) och inte kräkts mer sen den natten så man kan hoppas att det var nåt annat!



Härligt med lite varsdagslyx! Trots att du inte får se So you think you can dance, som är typ det bästa som finns!

2010-02-23  /  22:57:12  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback