Helgen är nära

2010-02-26 10:10:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då var det äntligen fredag =).

Igår hade vi en väldigt trevlig eftermiddag med min kompis K. Max blev dock lite rastlös efter ett tag med prat och fika på cafét.

På kvällen var jag riktigt trött och det blev OS och lite Beverly Hills 90210teve innan läggdags. Jag somnade vid 23 och sov till 8.30 imorse (var dock vaken två gånger på natten). Så alltså vaknade inte Max 6.30 imorse utan 8.30. Klar förbättring =).

Dagens planer är noll! Känns lite segt. Marcus skulle dock försöka sluta lite tidigare i eftermiddag så jag hoppas han inte jobbar ända till 16.30. Jag skulle behöva ta tag i att städa lägenheten men det är lite svårt med en 1,5-åring.

Nåja vi får se vad dagen bjuder på!



Jag och en trött Max myser till melodifestivalen i lördags strax innan Max ska sova.




Kommentarer
Ingela

Härligt att det är fredag!! :)



Vilken fin bild på er! Jättefin! :)

2010-02-26  /  12:26:16  /  http://trebarnslandet.se
Linda

Här ska det också snart städas... trist men skönt om det är fint till helgen.



Fin bild på er båda!



Kram

2010-02-26  /  14:05:24  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback