Hejdå vintern!

2010-02-13 11:40:49 ,   Blogg
Ja vintern håller ju oss fortfarande i ett järngrepp men här på Saras rum blir det nu vår! Under dagen kommer antagligen min bloggdesign ändras. Hoppas ni fortfarande ska känna er som hemma! Mycket är sig likt =)

Bilderna i headern som är från vårt bröllop och min gravida mage är tagna av bästa Sara. Bloggdesignen är gjord av Kia.

Hejdå höst- och vinterdesignen:



(klicka på F5 för att sidan ska uppdateras om ni ej ser den nya designen. När jag skriver detta är den dock ej upplagd ännu. Nu är den upplagd. Går inte att klicka på F5 om man läser min blogg via bloglovin utan då måste ni klicka er till min bloggadress sarasrum.blogg.se)




Kommentarer
emma-mamma till meja

Ja den här gången bara susar det förbi. Man har ju fullt upp nu när man redan har ett barn :)



Ska bli spännande att se den nya designen sen!

2010-02-13  /  11:48:16  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Bella

Jättefint! Kia är grym!

2010-02-13  /  15:03:19 
Linda

Snyggt!

Synd inte snön är borta när man tittar ut bara... det snöar! =(



Kram

2010-02-13  /  15:29:36  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback