Glad kille i badhuset

2010-02-09 13:30:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Eftersom jag var själv med Max i badhuset var det svårt att ta några kort på honom så det blev inga idag. Men vi hade så roligt =). Max blir alldeles lycklig när han ser vattnet och skrattar och busar hela tiden. Efter 40 minuter i vatten så gick vi och duschade. Väl hemma blev det lunch (som jag förberett på förmiddan) och sen somnade Max så fort jag la ner honom i sängen. Jag känner mig också trött och ligger i soffan och ska nu se Familjen Annorlunda som jag missade igår. Hoppas Max sover längre än en timme idag för han har redan sovit en halvtimme och jag vill ha lite mer egentid.




Kommentarer
Annah - blivande tvåbarnsmamma

Ja jag vet, men nu känns det som att det var "längesen" vi var sjuka sist haha.



Nej pojkkläder inte roliga alls, jätte trista färger på det mesta. inte alls lika färgglada som tjejjernas. Men ska nog allt ta och leta reda på lite färg till killen med haha :D. Den som söker han finner ;D

2010-02-09  /  13:42:27  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback