Feber, melodifestival och byrån!

2010-02-13 21:54:06 ,   Inredning/Hemma hos oss
Nu har jag fått feber också. Så typiskt. Har legat och frusit under hela melodifestivalen och huvudet känns som en ballong och näsan svider på grund av att jag snyter mig så ofta.

Nej nog pratat om det....

Apropå melodifestivalen så var det rätt två artister som gick till final. Och Erik Saade var ju inte helt fel att vila ögonen på (förlåt Marcus...puss).

Blev så bra i vår lååånga hall med byrån. Vi är verkligen nöjda. Och det ser ju ännu bättre ut nu när det är lådor i. Usch det var inte roligt att montera alla dem men skönt att det är gjort. Byrån är även förankrad i väggen vilket känns tryggt eftersom den är så tung. Vill inte att Max ska få den över sig.

Här är två gryniga bilder (tagna utan blixt):







Nu blir det OS på teven här och sedan något avsnitt av Beverly Hills 90210...om jag inte har somnat innan dess




Kommentarer
Emma

Det blev ju jättefint med byrån! Verkligen superfint =)

Krya på dig!

2010-02-13  /  22:45:50  /  http://www.emmasrum.blogspot.com/
Anna

Det blev verkligen jättefint med byrån! Den passar kanon. Önskar vår hall var så lång att vi kunde få in MALM-byrån där för den är så praktisk, hållbar och får plats med mycket :)



Det är verkligen inget kul att vara sjuk. Hoppas du mår bättre idag! Jag hade också feber under magsjukan, man blir verkligen totalt död.

Jag fick nog min magsjuka från Fredrik och förkylning från dagis. Brukar också klara mig bra men just nu har man sådan sömnbrist så immunförsvaret är ju inte tipp-topp I guess.

Krya på dig och hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag trots sjukdom!



kramar

2010-02-14  /  07:58:02  /  http://ambi.blogg.se/
Mamma Russin

hej hopp..:)



men stackare där, inte sjuk.. :( hoppas du fort kryar på dig..

jag har ju gått länge nu och känt mig rasslig men det bryter inte ut..



jag missade melo igår för jag jobbade jag.. :(



önskar dig en trevlig alla hjärtans dag och krya på dig.. kramkrma

2010-02-14  /  11:50:54  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback