Choklad och en kopp te

2010-02-17 13:20:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag sitter i soffan och dricker te för min onda hals och smaskar på lite choklad. Mörk choklad med nougat och hasselnötscrisp. Inte helt fel.

Mitt favoritte just nu

Max var riktigt trött vid lunchtid så efter maten så fick han lägga sig direkt så han har redan sovit en timme. Han vaknade dock för några minuter sen och grät men somnade om så fort jag stoppade in nappen. Vore bra om han sover ett tag till. Både för hans och min skull ;).

Usch det känns riktigt segt att Max är sjuk idag för jag ville verkligen gå ut. Jag har inte varit ute och gått nåt på snart en vecka. Dumma sjukdomar!!




Kommentarer
Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Alla rätt ; ) snyggt jobbat. Haha. Ja tänk att man har följt alla dessa serier när man var mindre. Helt galet.

2010-02-17  /  14:10:18  /  http://freijasmamma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback