Veckans bästa kväll

2010-12-03 21:56:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är den här..... fredagkvällen! Min kväll har dock känts kort för jag kom inte hem från jobbet förrän 17.40 och då åkte jag direkt och tränade på gymmet. Allt har gått i ett sen igårmorse för efter jobbet igår var jag hemma i ca 10 minuter och bytte om sen åkte jag till en kollega och kom hem 23.30 igårkväll och då var det bara att gå och lägga sig. Och sen var det morgon igen. Denna dag började med en jobbintervju och sen har jag som sagt jobbat ända till kvällen och efter det träning. Men belöningen kom när jag kom hem för då hade Marcus lagat mat och dukat fint =)!



Nu njuter jag av att det är helg och orkar inte tänka på jobb på hela helgen.... så det så =)!

Njut av myset!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

ÅH vad mysigt att komma hem till det där :)

2010-12-04  /  19:24:33  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback