Vårdar barn innan jul

2010-12-22 09:33:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja Max och jag är hemma idag. Han har hostat så inatt, snorar och känns lite varm så jag tyckte det kändes bäst att han får vara hemma idag så han hinner krya på sig till på fredag. Jag har ont i halsen men hoppas det ska försvinna för jag vill verkligen träna ikväll. Har inte kunnat träna på en vecka och är riktigt seg i rygg och nacke så jag behöver röra på mig. Dessutom har jag sovit på soffan större delen av natten för Max kom in till oss vid 2.30 och fick ligga mellan oss men jag kunde inte sova pga hans hostningar, sparkar och "vill ligga på mammas kudde" så jag la mig på soffan och sov där från 3 till 7.30.

Blir en lugn dag här hemma men hoppas på att jag ska finna lite ork att städa. Har känt mig så energilös senaste veckan men med en förkylning i kroppen brukar jag bli sån.

Imorn hade jag redan tagit ledigt så man kan säga att Max har jullov nu. Jag ska jobba nästa vecka men har ju några dagar ledigt!

Nu är det dags för frukost!

(Fast jag är trött idag så känner jag mig fylld av blogginspiration så får väl se om det blir en massa inlägg här idag)




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Krya på dej Max!!

2010-12-22  /  10:22:30  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback