Torsdagkväll

2010-12-16 20:54:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll!

Jag är tungandad och får hosta titt som tätt men ska ge mig iväg till jobbet imorn. Jag har kort arbetsdag och i värsta fall får jag väl åka hem om jag inte orkar. Måste ju försöka! Hoppas dock att jag känner mig bättre i andningen imorn. Jag börjar jobba 6.30 imorn så jag kommer väl vara för trött för att känna efter.... hi hi =) Kanske lika bra det.

Max var riktigt trött ikväll och somnade snabbt efter att jag hade lagt honom. Marcus är iväg och övar inför en julkonsert så det är lugnt här hemma.... och lite tråkigt! Jag ser fram emot att komma iväg och jobba imorn. Blir så tråkigt att gå hemma och vara halvseg.

Hoppas ni haft en bra dag!



Vår tokiga lille kille äter soppa!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas det går bra på jobbet idag trots att du inte mår så bra! Ha en fin fredagkväll sen :)

2010-12-17  /  10:10:37  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Hoppas du känner dig bättre idag och att det går bra att jobba! Sen kan du ju se fram emot fredagsmys! Här ska man jobba heeeela kvällen :-(

2010-12-17  /  10:55:35  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback