Tisdagförmiddag

2010-12-07 09:26:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Här har vi varit uppe i över 2 timmar men har mest slappat i soffan! Max lekar "klä ut sig" och har tagit på sig sina skor, Marcus mössa och halsduk. Dessutom kom han alldeles nyss med ett par av Marcus kalsonger hängande kring armen. Hoppas han inte sätter dem på huvudet för jag tror de kommer från tvättkorgen =).

Tisdag betyder ju lugn förmiddag för oss eftersom jag börjar jobba kl. 13. Jag ska strax ta en kopp te och äta frukost. Börjar bli riktigt hungrig nu!

Igår var vi på pepparkaksbak på Max förskola (japp jag måste försöka börja säga förskola nu för jag kommer bli förskollärare i vår ;) ). Det var mysigt. Jag var dock inte med hela tiden för hade möte på jobbet. Så när jag kom hade Max redan bakat. Han fick sen med dem hem. Han är så stolt =).

Nepp nu är det frukost som gäller!




Kommentarer
CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

Vi får forska i ett vaccin, skulle ju bli miljadärer på de :P

2010-12-07  /  09:46:16  /  http://crazyangel.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja vad skoj att det blir förskollärare :)

2010-12-07  /  12:14:35  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback