Systerskap

2010-12-04 11:21:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag!

Jag sov till 9 idag. Var underbart skönt! Mina pojkar gick upp två timmar tidigare och hade avverkat x antal program på barnkanalen när jag steg upp.... eller främst Marcus hade tittat. Max lekte =).

Max har sedan ägnat sig åt lite mer bildade saker. Han satt länge i vår säng och tittade i Systerskap av Katerina Janouch. Han "drack" lite ur sin mugg med jämna mellanrum. Så söt i sitt underställ från Ullmax.








Vill passa på att tipsa er om Katerina Janouchs tre romaner om barnmorksan Cecilia Lund: Bedragen, Systerskap och Hittebarnet.




Kommentarer
Chicmommy - mamma till Ajdin

Ååå så fin är pluttis är :)

2010-12-05  /  12:31:21  /  http://chicmommy.blogg.se/
Jenny

Tack för boktipset, de ska jag genast införskaffa:o)

Va duktig Max är på att baka pepparkakor:o))



Kram till er!

2010-12-05  /  20:08:12  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback