Stressade?

2010-12-22 22:35:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Verkar lugnt på bloggfronten ikväll. Stressar ni inför julen? =)

Jag är så otroligt lugn i år. Har nog sänkt kraven ganska rejält men samtidigt har vi gjort samma saker som tidigare år, men har köpt mindre julklappar. Kanske är det som stressat så tidigare. Jag trodde att jag skulle vara mer stressad i år eftersom jag jobbar vilket jag ju inte gjort de senaste åren.

Jag fick energi till att städa i eftermiddags så nu behöver vi inte göra det imorgon. Eller i för sig städa gör man ju varje dag när man har en tvååring som drar runt alla sina grejer i lägenheten, men jag hoppas på att slippa damma, dammsuga, städa badrummet och torka golven imorn! Plockandet kommer jag inte undan.

Marcus har gått och lagt sig för han börjar jobba kl. 6 imornbitti. Jag ska också lägga mig snart för är SÅ trött, men jag har halsbränna så vill få det att gå över först (jag är inte gravid utan har oturen att lida av halsbränna ändå. Har ett litet bråck på magmunnen. Äter medicin mot det dagligen så brukar inte känna av det så mycket men ikväll verkar vara en dålig kväll).

Imorn när vi vaknar upp det är det dagen före julafton! Jag kan inte förstå det.... var tog december vägen?!

Hoppas ni haft en bra dag och vi "ses" imorgon! Godnatt!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback