Sista dagen

2010-12-31 11:03:23 ,   Allmänt/Vardagsliv

Den sista dagen 2010 började med en sovmorgon till 9.30. Usch så trött jag var imorse! Men nu är jag uppe och någorlunda pigg. Marcus och Max har precis åkt i väg till Marcus föräldrar för att Max ska få leka i snön med kusin N. Jag är hemma för ska städa lite.... men ooops hamnade visst här med min tekopp ;).



I eftermiddag kommer vännerna A och S hit på fika! Ska bli roligt =)! Sen ikväll så är vi bortbjudna till A, D och lille E. Ska bli härligt att bli bortbjuden. Vi brukar alltid köra knytkalas eller att vi delar på kostnaderna och lagar mat tillsammans på nyår. Men det kanske är ett tecken på att vi är vuxna nu att vi bjuder hem varandra =).

Nepp nu blir det bloggläsning och tedrickning och så får vi se när jag tar tag i städningen ;).

Hoppas ni får en bra sista dag på året!





Kommentarer
Fia

Va snyggt det blev med designen!

Lycka till på måndag på jobbet! Ha det så bra o ta hand om dig så hörs vi :) Kram

2011-01-01  /  20:24:49  /  http://spegelreflex.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback