Redan mörkt

2010-12-22 15:45:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tänk så tidigt det blir mörkt ute. Jag brukar inte reflektera så mycket över det när jag jobbar men nu när jag är hemma så tycker jag det blir mer märkbart. Är väl att vi inte varit ute idag så har inte fått så mycket ljus.

Max sov bara en timme efter maten. Nu sitter han och tittar på Bananer i pyjamas. På förmiddan lekte han med bilar i två timmar. Tror aldrig han har lekt så länge med samma sak här hemma förut. Han parkerade dem på olika ställen och körde runt. Var roligt att se =).

Nu ska jag sortera tvätt. Då kommer Marcus bli glad när han kommer hem från jobbet om två timmar!

Vågar mig nog inte på nån träning ikväll. Halsen gör för ont. Men en promenad kanske blir av trots att det är -20 grader ute.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback